مرحبا بك عزيزى الزائر . نشرف بتسجيلك عضوا فى منتدى تحالف عائلة جاد

لك منى كل التحيات ..

مدير الموقع

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك عزيزى الزائر . نشرف بتسجيلك عضوا فى منتدى تحالف عائلة جاد

لك منى كل التحيات ..

مدير الموقع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

... اعوذ بالله من الشيطان الرجيم  بسم الله الرحمن الرحيـــــيم {اَللَهُ لا إِلَهَ إلا هو اَلحي ُ القَيَوم لا تأخذه سِنَةٌ ولا نوْمٌ لَّهُ مَا فيِِ السَمَاوَاتِ وَمَا في اَلأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَينَ أَيدِيهِمْ ِوَمَا خَلْفَهم وَلا َيُحِيطُونَ بشَيءٍ مِنْ علمِهِ إِلاَ بِمَا شَآء وَسعَ كُرْسِيُّهُ السَمَاوَاتِ وَالأَرضِ وَلاَ يَؤُدُه حِفْظُهُمَا وَهُوَ العَليُّ العَظِيمُ} صدق الله العظيم ...
عيش واضحك وفرفش . مع حبيب الكل . شــاهد العتيبى .. مع النكتة الحلوة .. مع الحشاشين .. ونكت المساطيل .. فى خفة دم لم يسبق لها مثيل .. شاهد واضحك مع شاهد
مرحبا بكل أعضاء منتدى عائلة جاد .. وكل الإخوة زوار المنتدى الكرام . نتمنى لكم طيب الإقامة بمنتدانا كى تفيد وتستفيد .. بادر بالتسجيل لدينا حتى تتمكن من حجز دورك فى الإشراف على أحد أبواب المنتدى
نرحب بكم فى منتداكم منتدى عائلة جاد والتى هو بيت العائلة فأهلابكم فى بيتكم الكبير
مع الأدب .. والفكر.. والشعر .. والثقافة .. مع الزميلة .. بنت البلد .. شاهد واستمتع بكل أخبار بنت البلد من بنت البلد

10 نكت جمدين

mahmoud kamal
    mahmoud kamal

10 نكت جمدين Empty 10 نكت جمدين

مُساهمة من طرف mahmoud kamal الخميس مايو 13, 2010 2:49 pm

واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها ماتت و انا بعصرها

مره واحد عدى على واحد صاحبه بخيل اوى...... لقاه حاطط ايده على عين الشمال وبيبص بالتانيه... بيقوله مال عينك ؟ قالوا م انا شايفك بواحده . اشغل التانيه ليه!

واحد راح للدكتور قالوه انا عندي صداع قالوا الدكتور انتا بتنام والشباك مقفول ولا مفتوح قالو مقفول ، قالو الدكتور افتحوا ....تاني يوم جالو الراجل .. فقالو الدكتور ها راح الصداع ؟ قالوا : الصداع راح.....والبوتجاز راح......والتلفزيوون راح

سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح

مرة واحدة ست قالت لإبنها :خد الفلوس دى وروح هاتلى دواء يصغرنى عشرين سنة فراح الولد يحيب لها الدواء ورجعا إداها الدواء .. و راح المدرسة....... رجع الولد لقى والدته صغرة عشرين سنة قال لها: إنت صغرتى قوى يا ماما ، بس إيه العيل اللى فى إيدك دة قالت له:إسكت يا واد مش أبوك شرب العلبة كلها

واحدغبي راكب مع ابوه العربيه ابوه قاله اقفل الشباك ياولد الجو برد ... الولد قاله ياسلام عليك اما انت عليك تقاليع هوا يعني لما اقفل الشباك الدنيا بره هتحرر؟

فيل ونمله ماشين على البحر... فجأه الفيل رمى نفسه فى البحر ليه ؟؟؟؟؟؟؟....... أخو النمله جاى وراهم Evil or Very Mad

واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا

هههههههههههههههههههه ها إيه رأيكم إدوني رأيكم كلمكم وشكراا Razz
    ????
    زائر

10 نكت جمدين Empty رد: 10 نكت جمدين

مُساهمة من طرف ???? الجمعة مايو 14, 2010 9:00 am

حلوه كثير والله يعطيك العافيه

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 10, 2024 8:33 am